1 Eppur si mouve szindróma , avagy kísért a középkor !
2013.02.14. 18:45
A holokauszt tagadás bűntethetőségéről
Ki ne tudna arról, hogy Galilei ellen inkvizíciós pert indított az egyházi hatalom, mert nem egyezett az akkori egyházi felfogással, érdekekkel Kopernikusz világrendszerrel kapcsolatos nézeteit valló és hirdető olasz természettudós tevékenysége .Ezért Galileinek vissza kellett vonnia nézeteit, s 1633-ban esküvel kellett megtagadnia az általa is vallott természettudományi igazságot, amely „És mégis mozog a föld” (Eppur si mouve) alakban kapott örök történelmi emlékezetet.
Ma , a zsidó holokauszttal kapcsolatosan a középkor rémítő árnya kíván egyre kiterjedtebben rátelepedni a nyugati világ XXI.-ik századára, olyannyira, és úgy , hogy bármely ezzel össze-függő kétkedő kérdésnek még csak felvetése is büntetendő cselekménynek számítson. Amíg azonban ez a követelés Izraelen belül marad ,- bár akkor is meghökkentő eset-, de egy kívül állót különösebben nem foglalkoztatna. Azonban ugyanezt a tiltást akarják rákényszeríteni más népekre is .
Néhány ország engedett már ennek az Izraeli agressziónak , s törvénybe iktatta eme izraeli diktá-tumot. Éppen ennek „köszönhetően” ült majd két évet az osztrák börtönökben Dávid Irving angol történész a közelmúltban.
Ez a fenyegetettség azonban kezd általánossá válni egy , a Magyar Nemzet 2007 január 16.-i szá-mában BBC forrásból megjelent híradásból származóan, mely szerint az EU egész területére kí-vánná kiterjeszteni a holokauszt-buldózer a vélemény-nyilvánítási moratóriumot.
Az emberben önként felmerül a kérdés, hogy vajon mi jogosíthat fel bárkit is egy ilyen tiltás világméretű kiterjesztésének követelésére ?
De a főkérdés mégis inkább az ; hogyha egy ténynek igaza van, akkor mi indokolhatja megtiltani minden ezzel kapcsolatos vizsgálódást, kutatást. Miért kell félni ellenvéleménytől; tartani min-denféle nyilvánosságtól, vitától ?
Netán összeomlana a zsidó holokauszt egyedisége, mérete , tartalma , mítosz jellege, és az ennek alapján kikényszeríthető óriás anyagi haszon lehetősége, és egyúttal fenntarthatósága egy állan-dóan lehivatkozható erkölcsi szlogennek és politikai bunkósbotnak ?
Az ettől való félelem valós , s a tiltás okát ebben kell keresni, ha az alábbiakban hivatkozott írá-sokra felfigyelünk.
Például megtudhatná a világ , hogy sehol nem volt , Auschwitzban sem gázkamra, melyre – többek között - a már fent említett Dávid Irving az alábbiak szerint szolgált bizonyítékkal:
"…a turistáknak Auschwitzban most mutatott gázkamrákban egyetlen embert sem gázosítottak el. Őt évvel később, 1995-ben a lengyelek beismerték, hogy az épületet 1948-ban, az orosz meg-szállás után emelték." (Magyar Demokrata 2003 nov.6.), vagy
Roger Garaudy francia baloldali irodalomtörténész „Az izraeli politikát megalapozó mítoszok” c. könyvének 139 oldala stb.
Ugyanilyen mítosz lengi körül az elpusztultak számát is. Richard E. Harwoodnak „A hatmilliós zsidó mítoszok nyomában „ című könyvében az elpusztított zsidók induló számaként 40 milliót állítottak be egy 1945 április 26.i francia kihallgatáson, amely hamarosan 25 millióra csökkent. A Magyar Jelen 2004 április 8.-i száma pedig az alábbi adatokat közli:
-
a Francia Köztársaság hivatalos dokumentumai alapján 8 000 000
-
a francia Le Mond szerint (1978 ápr.20.) 5 000 000
-
az Auschwitz-Birkenaui emléktábla szerint , amelyet 1990-ben a lengyel kormány eltávolított : 4 000 000
-
Rudolf Hess, az auschwitzi tábor parancsnokának kihallgatási jegyzőkönyve szerint
3 000 000
-
Yehuda Bauer, a korunkbeli zsidóság történeti igazgatója szerint (jeruzsálemi héber
egyetem) 1 600 000
-
francia Le Monde szerint (1989szeptember 1.-én ) 1 443 000
-
Raul Hilber professzor holokauszt-kutató és az „Az Európai zsidóság megsemmisí- tése c. könyv írója (1998) szerint 1 250 000
-
lengyel tudósok, G.V. DPA. 1990 júliusi jelentése szerint : 1 100 000
-
1989 őszén M. Gorbacsov kinyitotta a szovjet archívumokat . Az auschwitzi halotti jegy-zék szerint 74 000
Ugyancsak további kérdés lehet, hogy
-
ténylegesen volt-e a genocídiumra német parancs mivel Madagaszkárra szerették
volna kitelepíteni a zsidókat , vagy
-
mi indokolhatja különbséget tenni zsidó és más pl. kommunista koncentráció tábori
szörnyűségek között , vagy
-
a Gestapo kínzásai elitélendők, de már az NKVD , a kommunista ÁVH Andrássy út 60 alatti szörnyűségei nem ?
Vajon nem közönséges cinizmus-e a holokauszt emlékezés kapcsán állandóan arra hivatkozni, hogy ennek az a célja , hogy figyelmeztessen , hogy még egyszer ne fordulhasson ilyesmi elő , és e közben , békeidőben , a guantenemói , az iraki és Európa egyes titkos USA üzemeltetési kínzó táboraiban elképesztő formációkban , válogatott kegyetlenséggel halomra kínozzák a foglyokat . Palesztínában pedig nyílt népírtás folyik .
Akkor mégis miről beszélünk ?
Miről ? Hát a holokauszt iparról Norman G. Filkenstein nyomán. Meg a holokauszt-tiltás kiter-jesztésében rejlő, az államokat megalázó azon üzenetről , hogy
„ ti akkoris azt fogjátok mondani ami az én érdekem, amit én előírok, amit én diktálok nektek.”
Hát ezért gondolom én, hogy kísért a középkor
Epilógus:
Tudomásul kell venni minden földi lénynek , hogy nincsen „Űbermensch”, de nincs „Kiválasztott nép” sem. Van egy szakrális eredetű „ homo sapiens „ egyenlő jogokkal , egyenlő kötelezettsé-gekkel, és egyenlő felelősséggel ember és Isten előtt.
Ébredj hát Nyugati Világ , ébredj hát Európa ! Elégeld már meg a megaláztatást , a múlt tetteinek állandó felhánytorgatását , számonkérést. Emeld fel a fejed ,hisz talán nincs a földön egyetlen állam sem, amelynek ne lennének szégyenfoltjai És ez alól a számonkérők egyáltalán nem kivételek. Európának a II. Világháború miatt elmarasztalt államai a keresztyén értékrendnek megfelelően eleget tettek jóvátételi kötelezettségüknek még többszörösen , indokolatlan mértékben is. Nincs tehát miért továbbra is lehorgasztott fejjel élni. Minden nemzetnek joga van akkoris dicsőséges múltjára emlékezni , ha ez más nemzet érzékenyégét sérti is.
A felállás, a kiegyenesedés jegyében térjen vissza Európa a keresztyén gyökerekhez, a keresztyén értékrendhez ; vesse el a pénzimádat globalista mindenhatóságát , amely kiüresedett lénnyé deg-radálja az emberiséget ; térjen vissza a szakralitáshoz , amely viszont az emberi élet lényegét , végső beteljesülését és boldogulását jelenti. Ennek első kézzelfogható egyetemes jeleként helyezze vissza , emelje be az EU alkotmányának preambulumába a keresztyén gyökerekre való utalást.
2007 február 2
Gróf Endre közgazdász Pécs
|