Ami sok az sok,avagy mindennek van határa
A 70 éves zsidó holokausztról való megemlékezés-dömping szellemiségi, anyagi,történelemhamisítási, és morális problémái
53 „Ami sok az sok !”
Avagy: „ mindennek van határa !”
Az ember tűrőképességének is van határa, még abban az esetben is, ha egy számára kiemelkedő, elismerést igénylő jellegű megnyilvánulásról, történésről van is szó. Ennélfogva bármilyen túlzás, túlhajszolt jelenség, cselekmény az érzelmek és az értelem egyensúlya által vezérelt homo sapiensben szükséggszerüen pavlovi reflex szerinti visszatetszést indukál, vált ki, és kényszerűen fogalmazza meg a címben adott véleményt, keresve, követelve eme feszültség elhárítását, levezetési lehetőségét. Ezen kényszernek engedve született meg az alábbi írás is.
A zsidó holokkauszttal kapcsolatos megemlékezés kezdetben a történelmi megemlékezések normál folyamatának megfelelően vonult be az európai mindennapokba. Az 1970-es évektől kezdődően azonban a helyzet megváltozott és degenerált jelleget öltött.Magát a holokauszt szót is csak a hetvenes évektől kezdve használják, amelyet a„L.Holicauste Elie Wiesel „Naut”(Éjszaka) című könyve alapján készített film népszerűsített.(Roger Gara-udy: „Az izraeli politikát megalapozó mitoszok c.könyv 134 old.)
Ebből, a zsidók által Hollywoodban készült amerikai filmből vették át a kifejezést,s tették általánossá. Felismerték ugyanis, hogy a II.Világháború által leigázott európai államokban jó lehetőség kinálkozik arra, hogy egyedülálló jelleggel, - a történelemben eleddig népesség, vagy vallási csoport részére soha nem alkalmazott módon- a deportált zsidók után kártérítést köve-teljenek. (Norman G. Filkenstein „A holokauszt ipar” )
Magyarországon kirívóan is „elszabadult a pokol” mióta Simon Peresz izraeli elnök kijelentette, hogy felvásároljuk Magyarországot.
Így a ma már másfél éve tartó, folyamatos, az európai országok mindegyikét túllicitáló, az anyagi lehetőségeinket túlterhelő, történelmünket is meghamisító zsidó holokauszt megemlékezés és kártérítés, morálisan is és anyagilag is elviselhetetlen, indokolatlan mértékűvé duzzadt. Az ebbeli mai magyar megemlékezési gyakorlat ennélfogva nemcsak a megemlékezés mértékében, anyagi,és szellemi vonatkozásokban vált túldimenzionálttá, de identitást sértővé is torzult, sőt még a magyarság történetének zsidó érdekek szerinti meghamisitásává is fajult.
1.A megemlékezések sokasága.
A megemélékezés-dömpinget a zsidó világkongresszus 2013 évi Magyarországon történő megrerndezése vezette be, amely egyuttal a Simon Peresz féle kijelentés demonstrálását is szolgálta, s amit mindjárt követett az európában élő Európai Rabbinikus Központ (RCE) zsidó szervezet március 24-25-én Budapesten a parlamentben tartott közgyűlése is.
Ezt követték azután a különböző kormányzati, zsidó és civil szervezetek rendezvényei, megnyilat-kozásai, a sajtóban, rádióban, TV-ben, gyüléseken, úton-útfélen, -népiesen mondva- orvérzésig. A folytamat nem állt le ebben az évben sem, s most már a zsidó munkaszolgálatosokon túl, az első világháborus zsidó áldozatok is sorra kerültek.
2.A megemlékezés anyagi ráfordításai
A zsidó holokuszttal kapcsolatos megemlékezésekre fordított anyagi támogatások többszörösen meghaladják, túlszárnyalják, a hasonló jellegű, tartalmú, a magyarságot érintő támogatások mértékét, nagyságrendjét..
Már azzal indúlt, hogy a zsidó a holokauszt szenvedések meganyagosításától kezdődően a magyar állam minden évben tetemes, kártérítésnek nevezett összeget folyósít a magyarországi zsidó szevezeteknek. Az összeg bár nem publikus, évente több-száz millió forintról van szó. Ezzel indul minden év.
Ezen felül minden holokauszt áldozatként bejelentett élő zsidó személyre szóló összeget is kap, amelyet a 70 éves évfordulóra tekintettel 2014 évben 50%-al emelt meg a kormányzat úgy, hogy 2015-évben ugyancsak 50 %-os emelést kapnak, ami két éves viszonylatban már 125 %-nak felel meg..
Ősszehasonlítás képpen; a szovjet gulágokon, a különböző 56-os börtönökben, büntető és internáló táborokban szenvedő magyarok csak 10 %-os emelésben részesültek, s csak egy évre vonatkozóan.
Mire terjed ki a zsidó kártéritést ?
- minden évben rendszeresen több száz millió forintot utalunk át jóvátételi alapon a különböző magyarországi zsidó szervezeteknek, - személyre szóló kártérítést is fizetünk
- programozzuk a költségvetésben a zsidó építmények, temetők felújítását
- és egyedülállóan a világban csak mi, a magyar állam fizet a holokauszt során meggyilkoltak hozzátartozóiknak is kárpótlást (Magyar Nemzet 2008 aug 25)
De még ez sem elég. Számtalan próbálkozással, mindenféle kreált indokkal támadják hazánkat kártérítési eljárások indításával az USA biróságainál újabbb összegek megszezését remélve
A mostani 70 éves emlékezési folyamat a rendszeres folyósításokon felül további milliárdokkal terheli a költségvetést az alábbiak szerint:
- 5 milliárd /5ezer millió) egy új holokauszt múzeum kialakítására a Józsefváros-i pályaudvar helyére,
- 1.5 milliárd ( egyezerötszáz millió) pályázható megemlékezésekre
- tételesen nem tervezett több ezer milliárd forintot fog kitenni a különböző rendezvények, ünnepségek, fogadások, emlékülések, a meghívott külföldi vendégek utazási szállodai, stb. költségei, ajándékok sora stb.
A zsidó támogatásokat egy elképesztő, a magyarságot, nemzetünket megalázó alkalmazással még megfejelte Lázár János miniszterelnöki titkár azzal, hogy havi 1 millió Ft jövedelem, és egyéb ked- vezmények juttastása mellett „tanácsadói” minőségben szerződtette azt a Zoltai Gusztáv rabbit, aki a kádárista szocialista rendszerben az MSZP (Magyar Szocialista Párt) pártszolgálatosa, fegyveres munkásőre volt, s akit a zsidó szervezetek, a Mazsihisz (Magyarországi Zsidó Hitközségek Szervezete) éléről bünvádi jellegű gyanusítás miatt eltávolítottak.
(Tisztelt olvasó: hát lehet ezt ép ésszel, indulatok nélkül tudomásul venni ?)
S mindez az állam, vagyis az adózó állampolgárok pénzéből történik.
Jogosan felmerül a gondolat, hogy ez a túlzott szervilizmus jellegű adakozás is oka lehet annak, hogy a hatalomnak működtetni kell egy virtuális „Adókitalálási és népnyomorgatási Hivatalt”, ahol már a szappan és a tisztitószerek adóját is megfogalmazták, és akiktől várható még ennél képtelenebb adóforma is, mint pl. az”állampolgársági” adó, „járdahsználati” adó -az utadó gátlástalan kiterjesztését leképezve-; avagy egy „létezési” adó stb.
3.A megemlékezés identitás romboló történelmi hamisításai.
A zsidó holokausztra való emlékezésnek ezt a fajta szegmensét a miniszterelnök titkárságát vezető Lázár János államtitkár állította föl, kijeletve :
…. törvényerőre kell emelni az emlékezés parancsát, és a felejtés tilalmát, a bocsánat kérést pedig a nemzeti identitás részévé kell tenni…mert a magyar állam kétszeresen is bűnös volt a holokausztban, mert nem védte meg saját polgárait, mert segédkezett , erőforrásokat adott a népírtáshoz.”
De még a fenti képtlenséget is sikerült megűberelnie, felállítva a történelmi hamisítás csúcsát, a szervilizmus non plus ultráját az alábbi bődületes, minősíthetetlen „baromsággal”:
„ a holokauszt a magyaroknak ősi bibliai bűne is egyben, testvérgyilkosság, magyarságunk elárulása”
(Magyar Nemzet 2014 jan 29)
Ebben a kijelentésben nem annak abszurdiása a legnagyobb probléma, mert annak képtelensége nyilvánvaló, hanem az, hogy egy ilyen ember egyáltalán kormánytag lehet, és a nemzeti értékeket képviselni, a nagyar idetitást szolgáni akaró miniszterelnök első számú segítőjének posztját töltheti be. Személye, szükségszerűen rávetül alkalmazójának megítélésére is.
Történelemhamisítás az is, ami az 1944 március 23.-i német megszállást szimbolizáló emlékmű elleni zsidó tiltakozás révén, kapcsán folyik.
4.A zsidó holokkauszt-megemlékezés morális vetülete, problémája.
Szükségszerűen adódik a kérdés, hogy a zsidó holokauszt mint történelmi esemény miért nem kutatható, miért kellett Izrael nyomására a kutatátás minden formáját börtönévek kiszabása mellett megtiltani ;mi titkos lehet egy történelmi eseményben?
Csak arra gondolhat a tiltás okán töprengő, hogy a történelmi esemény megismerésének esetleges nem kívánatos konklúziói lehetnek, s az ettől való félelem teheti szükségessé a titkosítást, és annak büntetőjogi védelmét.
Morális jelleggel áll elénk az a visszás helyzet, állapot is, hogy egy olyan ország jelenti ki, és tűzi ki kötelező történelni normaként azt az erkölcsi kívánalmat, hogy hasonló népírtás többé soha ne forduljon elő, miközben saját maga hajt végre évtizedeken keresztül a palesztinokkal szemben népírtást, holokausztot.
Természetesen a zsidó népírtást ez a körülmény nem kicsinyíti, nem negligálja, de a megemlékezés erkölcsi tartalma, s vetülete, őszintesége mindenképpen sérül, álságossá torzul, különösen a kívülállók lelkében.
A fenti aberrált szituációt a magyar közmondás paletta a következő képpen jellemzi:
„Vizet prédikál és bort iszik”
Pécs, 2015 január 28.
Gróf Endre
au.politológus
gyémántdiplomás
közgazdász
|
Kedves Bandibács
Gratulálok értékes írásaidhoz. Az Isten tartson meg közöttünk mlg jó ideig.
Üdv: Bottlik Sándor